Eindelijk weer eens mijn hobby uit kunnen oefenen!


Er zijn 16 maanden verstreken sinds mijn hersentumor werd ontdekt, en uiteraard werd verwijderd.
Ik kan nu een enkel sieraad maken als hobby! Het lukt me dan ook niet om een hele webshop te bevoorraden, maar het is een verademing dat ik niet meer "naar buiten hoef te gaan zitten kijken achter de geraniums"! Gelukkig is er nog heel veel voorraad die deze "bezige bij" had gemaakt voor het hele gebeuren, dus voor mensen die iets speciaals zoeken kan er zo iets uit de kast getrokken worden"! Maar voorlopig ben ik blij dat ik het zover heb weten te schoppen, na eenzijdig verlamd te zijn geweest en totaal niet meer hebben te kunnen praten. 
Er zit de laatste maanden geen verbetering meer in, en ik ben dan ook bang dat ik in de toekomst alleen nog maar hobbymatig bezig kan zijn. Vandaar dat ik dus ook zo trots ben op dit eerste nieuwe exemplaar! "Ik leef weer" zou ik haast willen schreeuwen!


Het is wel een eenvoudige rijgtechniek... maar ik ben me toch een partij trots!!!!
Ennn...... er zit ook één heel groot voordeel aan, Ik maak het nu lekker om zelf te dragen! 
Tot de volgende keer!

Reacties

Populaire posts