ZO!

ZO!

Er is een jaar voorbij waarin veel gebeurt is.
Vorig jaar donderdagavond 17 december 2015, viel ik ineens achterover met een giga epileptische aanval! En daarna...... niks meer!
De woensdag daarop hadden ze mij in het ziekenhuis van Lelystad na ongeveer 140(!) aanvallen weer stabiel genoeg om me enkele flarden te herinneren.
4 chirurgen verder (het was kerst, dus wilden ze liever thuis zitten dan opereren) kwamen ze op meerdere keren aandringen van de familie, omdat ik snel achteruit ging om mij door de scan heen te halen erachter, dat er een hersentumor zat.
Dan staat je wereld op zijn kop!
Ik werd overgebracht naar het ziekenhuis in Zwolle, waar ik na een poos aansterken ben geopereerd!
En daarna begon de lange weg van revalideren.............

Intussen ben ik nog steeds aan het revalideren, maar met hulp weer in staat om wat huishoudelijk werk te doen, maar ik wel zooooow vreselijk moe! En dan heb ik het nog niet eens over de restschade die er achtergebleven is.
Ik kan mijn baan waarschijnlijk wel vergeten, (wat mij aan het hard gaat).
Maar ik mag niet klagen, want ik loop nog rond op deze aardbol!

De webshop heb ik nu zowat een jaar dicht gehad, en dat blijft ook nog wel een poosje zo!
Wat er ligt wordt verkocht, maar voorlopig maak ik niets nieuws meer.... :-(
En dan is het nu tijd om weer even te gaan liggen, want ook dit is al heel vermoeiend voor mij!
Tot hoors!




Reacties

Populaire posts